دانلود رایگان - MAX3

دانلود رایگان - MAX3

بر روی تبلیغات سایت کلبک نمایید شاید چندر غاز پول هم گیر ما بیاد ...
دانلود رایگان - MAX3

دانلود رایگان - MAX3

بر روی تبلیغات سایت کلبک نمایید شاید چندر غاز پول هم گیر ما بیاد ...

چطور Timeline را در فیس بوک فعال کنیم

امکان استفاده از قابلیت جدید فیس بوک با نام Timeline برای تمام اعضاء این شبکه اجتماعی میسر شد. Timeline روش جذاب و جدیدی برای نمایش پروفایل کاربر است. برای فعال سازی این قابلیت ابتدا باید وارد صفحه اصلی Timelineشوید و سپس برروی Get it Now کلیک کنید. پس از فعال کردن این قابلیت باید همه چیز را از نو تنظیم کنید.

س از فعال کردن Timeline یک هفته زمان خواهید داشت تا صفحه را به هر شکل که تمایل دارید طراحی کنید در این فاصله کاربران دیگر پروفایل جدید شما را مشاهده نخواهند کرد. البته اگر زودتر از این زمان، طراحی پروفایل به پایان رسید می توانید با فشار دادن دکمه Publish آن را برای عموم به نمایش در آورید.

شما می توانید Status های که تمایل به نمایش آنها ندارید را حذف و یا مخفی کنید. همچنین می توانید یک تصویر بزرگ را به عنوان بنر اصلی در بالای صفحه پروفایل خود قرار دهید.

یکی از ابزارهای جدید تایم لاین که Activity Log نام دارد به شما کمک می کند تا هر فعالیتی که از روز افتتاح اکانت در فیس بوک تا به امروز انجام داده اید را بررسی کنید.

خوشبختانه حریم خصوصی و گزینه های مربوط به امنیت اطلاعات شخصی در Timeline نیز وجود دارند. اما به هر حال قبل از پابلیش کردن پروفایل جدید، همه موارد را به خوبی کنترل کنید تا به اشتباه اطلاعات شخصی خود را با دیگران به اشتراک نگذارید.

منبع: Life Hacker

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد