دانلود رایگان - MAX3

دانلود رایگان - MAX3

بر روی تبلیغات سایت کلبک نمایید شاید چندر غاز پول هم گیر ما بیاد ...
دانلود رایگان - MAX3

دانلود رایگان - MAX3

بر روی تبلیغات سایت کلبک نمایید شاید چندر غاز پول هم گیر ما بیاد ...

زندگی نامه استیو جابز به زبان فارسی

استیوجابز در میان مدیران عصر ما تبدیل به یک اسطوره شد که دنیای فناوری را تکان داد. زندگی و تفکر متفاوتش از او مردی ساخت که نام او را تبدیل به یک نماد ساخته است.  اما می دانید که او در طول حیات و مدیریتش علاقه ای به عمومی کردن زندگی شخصی خود نداشت و به همین خاطر میلیون ها نفر مشتاق بودند با داستان زندگی این نابغه تکنولوژی آشنا شوند.  تا پیش از انتشار این کتاب، هیچ منبع مکتوب مورد تایید دیگری از زندگی او وجود نداشت، و این تنها کتابی است که با رضایت استیو جابز و بر اساس بیش از ۴۰ مصاحبه طولانی با خود او، طی ۲ سال نوشته شده است. در کنار آن برای جمع آوری اطلاعات با بیش از ۱۰۰ نفر از اعضای خانواده، دوستان، همکاران و رقیبان استیوجابز گفتگو شده است. 

دانلود در ادامه مطلب....

نویسنده کتاب والتر آیسزاکسن مدیرسابق سی ان ان و سردبیر سابق مجله تایم است و پیش از این زندگینامه انیشتین و بنجامین فرانکلین را نیز تالیف کرده است. جالب اینجا است که با وجود اینکه استیو جابز با او در تالیف این کتاب همکاری کرده، اما از او خواسته تا هیچ کنترلی بر مطالبی که در این کتاب می نویسد، نداشته باشد و استیو جابز هیچ گاه متن کتاب را نخواند. بنابراین شما کتاب زندگی استیو جابز را در حالی می خوانید که خود او هم آن را نخوانده است.  این کتاب حدود سه ماه پیش و در پایان سال ۲۰۱۱ وارد بازار شد و آنقدر با استقبال مواجه شد که تبدیل به پر فروش ترین کتاب سال آمازون شد.
 حالا نتیجه سه ماه تلاش و کار بی وقفه در مقابل شما است: ترجمه زندگینامه استیو جابز، با تلاش آقای «ناصر دادگستر». این کتاب برای اولین بار است که در ایران به صورت کامل ترجمه و منتشر می شود.  کاری که با دقت و وسواس بسیار زیاد تهیه شده و ماحصل آن، ترجمه ای عالی، روان و کامل از زندگی استیو جابز به زبان فارسی است. این کتاب در ۵۳۲ صفحه با فرمت PDF تهیه شده است و شما هم اکنون می توانید آن را از لینک زیر دانلود نمایید. نمایید.

لینک دانلود 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد