دانلود رایگان - MAX3

دانلود رایگان - MAX3

بر روی تبلیغات سایت کلبک نمایید شاید چندر غاز پول هم گیر ما بیاد ...
دانلود رایگان - MAX3

دانلود رایگان - MAX3

بر روی تبلیغات سایت کلبک نمایید شاید چندر غاز پول هم گیر ما بیاد ...

دانلود نرم افزار پاک کردن اطلاعات برای همیشه - File Destroyer

 زمانی که هارد دیسکی خراب و از رده خارج می شود معمولا مقدار بسیار زیادی اطلاعات مهم در آن وجود دارد. همچنین در هارد دیسکهایی که در حال کار هستند لازم است که بعضی اوقات اطلاعاتی از روی آن ها برای همیشه برداشته شوند و از بین بروند. بنابراین لازم است که بدانید چگونه می توان اطلاعات حساس و مهم را از روی هاردهای در حال کار، خراب و از کار افتاده پاک کرده و از میان برد.

زمانی که یک کاربر، فایلی (، عکس، فیلم و...) را عمدا یا سهوا از روی رایانه خود پاک می‌کند، این فایل به صورت واقعی از روی سامانه عامل پاک نمی‌شود . درصورتی که اطلاعات هنوز روی سامانه به صورت مخفی باقی است اما آدرس در اختیار ما نیست تا بتوانیم فایل مورد نظر را پیدا کنیم.

پاک شدن آدرس‌های فایل، این تصور را در افراد به وجود می‌آورد که فایل مورد نظر به‌طور کلی پاک شده و در بسیاری از موارد افراد به تصور اینکه فایل شخصی و خصوصی آن ها پاک شده‌است، هارد رایانه خود را به دلایل متعدد در اختیار دیگران و افراد ناشناس قرار می‌دهند.


در این راستا شرکت نرم افزاری امن پرداز با تکیه به نیروهای متخصص داخل کشور، اقدام به طراحی و تولید نرم افزار امحای فایل نموده است. این برنامه فایل را بگونه ای تخریب می‌کند که دیگر به هیچ وجه امکان بازگردانی فایل وجود نداشته باشد پیشنهاد  میکنم حتما این نرم ازار را دانلود کنید و استفاده کنید.


حجم فایل : 5.02 مگابایت 

رمز فایل فشرده : www.max3.tk


دانلــــــود + آموزش نصب


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد