دانلود رایگان - MAX3

دانلود رایگان - MAX3

بر روی تبلیغات سایت کلبک نمایید شاید چندر غاز پول هم گیر ما بیاد ...
دانلود رایگان - MAX3

دانلود رایگان - MAX3

بر روی تبلیغات سایت کلبک نمایید شاید چندر غاز پول هم گیر ما بیاد ...

کتاب آموزش کامل ویندوز سون به همراه تصویر - 7 Windows

آموزش کامل ویندوز سون به همراه تصویر برای عزیزانی که می خواهد کار با ویندوز سون را حرفه ای یاد بگیرند .

زبان کتاب الکترونیک : فارسی
 نوع فایل کتاب : Pdf
 تعداد صفحات کتاب الکترونیک : 249
 حجم فایل کتاب : 2.74 مگابایت
رمز فایل فشرده :www.max3.tk

دانلــــــــــــود

نظرات 3 + ارسال نظر
st جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:34 ق.ظ http://starfun.rozfa.com

سلام
دستت درد نکنه .

raha پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:13 ب.ظ

سلام.مرسی من دانلود کردم ولی نمیدونم چجوری بازش کنم یعنی هر بار که میخوام باز کنم فقط یه صفحه از کتاب که انتخابش میکنم باز میشه وکل کتاب باز نمیشه.راهنمایی کنین لطفا

سلام کاربر گرامی
شما برای اجرای این کتاب بر روی رایانه خود و در کل اجرای فایل های pdf نیاز به نرم افزار Adobe Reader را باید نصب نمایید که میتوانید از فروشگاه های نرم افزاری خریداری نمایید و یا اگر سرعت اینترنتتان خوب میباشد میتوانید نسخه رایگان و کم حجم این نرم افزار را از لینک زیر دانلود نمایید رمز فایل فشرده نیز www.p30download.com , حجم 37.8
http://s2.p30download.com/users/202/software//office-business/pdf/Adobe.Reader.XI.v11.0_p30download.com.exe?
موفق باشید

raha شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:18 ب.ظ

merc az lotfetoon moshkelam hal shod

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد