دانلود رایگان - MAX3

دانلود رایگان - MAX3

بر روی تبلیغات سایت کلبک نمایید شاید چندر غاز پول هم گیر ما بیاد ...
دانلود رایگان - MAX3

دانلود رایگان - MAX3

بر روی تبلیغات سایت کلبک نمایید شاید چندر غاز پول هم گیر ما بیاد ...

دانلود مسنجر قدرتمند Nimbuzz باز مخصوص گوشی های سامسونگ کوربی

نسخه جدید نیم باز عرضه شد کاربرانی که نسخه قدیمی را بر روی گوشی خود دارند با ورود به اکانت خود و مراجعه به بخش تنظیمات و زدن گزینه به روز رسانی نرم افزار خود را آپدیت نمایید و همچنین نیز میتوانید نسخه جدید را در ادامه مطلب دانلود نمایید.

امروز برای شما کاربران عزیز نسخه جدید مسنجر Nimbuzz (نیم باز) که یکی از قدرتمند ترین نرم افزار ها در زمینه چت بوده و جایگزین مناسبی برای نرم افزار یاهو مسنجر می باشد را برای گوشی های سامسونگ کوربی و سایر گوشی هایی که از پلتفورم جاوا پشتیبانی و دارای ریزولیشن 320*240 می باشند را آماده دانلود کردیه ایم ( توضیحات بیشتر و دانلود در ادامه مطلب)


برخی از امکانات مسنجر قدرتمند Nimbuzz

از طریق برنامه معروف و رایگان نیم باز به صورت رایگان و از طریق Wi-Fi صحبت کنید، به دوستان خود در سراسر شبکه های اجتماعی از جمله اسکایپ، فیس بوک، ویندوز لایو مسنجر، یاهو مسنجر، ای او ال، مای اسپیس و... پیغام بفرستید و چت کنید. با Nimbuzz پول خود را برای ارسال اس ام اس و ام ام اس ذخیره کنید و از طریق آن بدون پرداخت هیچ شارژی به ارسال موزیک، فیلم و عکس به دوستان خود بپردازید و بسیاری از امکانات دیگر که با دانلود و نصب این مسنجر ار آن لذت ببرید.


حجم فایل : 476 کیلوبایت

حجم فایل نسخه جدید : 530 کیلوبایت

رمز فایل فشرده: www.max3.blogsky.com


دانلــــــــود

دانلود نسخه جدید

نظرات 19 + ارسال نظر
فاطمه چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:11 ب.ظ

سلام من دانلود کردم ولی تو گوشی خونده نمیشه مینویسه نوع فایل پشتیبانی نشد نمیدونم بایدچه کارکنم؟؟لطفا کمک کنید!!!!!! و این نرم افزار برای سیم کارت های ثابت هم در مخابرات مکالمه هارو ثبت میکند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟لطفا جواب سوال هارو به ایمیلم ارسال کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!
باتشکر

کاربر گرامی پاسخ شما به ایمیلتان ارسال گردید

negin جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:48 ب.ظ http://loooovely.blogfa.com

سلام ببخشید من دانلودش کردم ولی میزنه باید یه پسورد وارد کنم باید چی بزنم؟؟؟؟

سلام
اگر منظورتون فایل فشرده ای هست که دانلود کرده اید آدرس سایت با حروف کوچک هست (www.max3.blogsky.com)

سلام من دانلودش کردم ولی روی گوشی م دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:03 ب.ظ

سلام
مدل گوشی خود را اعلام کنید تا نسخه مخصوص گوشیتان را برایتان ارسال نماییم
با تشکر

nafas پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:47 ق.ظ http://heartline.blogfa.com

misiiiiii mamnooooooooooooooooooon

ساینا چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:28 ب.ظ http://eshgroyaei.blogfa.com

سلام.من دانلودش کردم ولی تو گوشیم میزنه نوع فایل پشتیبانی نشد باید چیکار کنم؟درضمن اگه اینترنت روی گوشیمون نصب نباشه نمیشه وارد این برنامه شد؟خط های دائم حتما باید از طریق مخابرات اینترنت خودشونو فعال کنن؟لطفا جوابمو در وبلاگم قسمت نظرات بزارین در ضمن خصوصی ثپتش کنید.ممنون.

سلام
کاربر گرامی پاسخ شما ارسال گردید

nazanin پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:27 ب.ظ

سلام میشه بگید با این برنامه چطور میشه کار کرد؟
یا چطور میشه رفت تو فیس بوک و یاهو و........؟

سلام
شما باید اول پس از نصب نرم افزار یک حساب کاربری در نرم افزار ایجاد کنید
پس از ایجاد حساب کاربری بر روی ورود به برنامه کلیک میکنید و با نام کاربری و رمز عبوری که ساختین وارد نرم افزار بشین
پس از ورود به نرم افزار با نام کاربری خود می تونید بر روی منو کلیک و گزینه افزودن مخاطب رو بزنید و سپس میتونید دوستان خود در هات میل ، یاهو میل ، فیسبوک و گوگل تالک رو به برنامه اضافه کنید
اگر باز هم نتونستید اعلام کنید تا آموزش تصویریش ر براتون ایمیل کنم
موفق باشید

nazanin یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:09 ب.ظ

والا من اصلا تو فیسبوک عضو نیستم و دارم میگردم دنبال یه راهی که بتونم برم تو فیسبوک

راه های رسیدن به فیسبوک زیاده ....

nazanin سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:47 ب.ظ

نه بابا راست میگی؟؟؟؟؟
خب یه راه هم به ما یاد بده

یکی از ساده ترین را ها اینه که به یکی از سایت های فروش VPN مراجعه و یک VPN خریداری و از فیسبوک لذت ببرید
دومین راه اینه که تو گوگوگل دنبال VPN رایگان بگردین
سومین را هم اینه که این VPN های رایگان رو از این لینک دانلود و از فیسبوک لذت ببرید https://porsar.com/b/http://www.radiofarda.com/content/F7_Ultrasurf/1952363.html
https://porsar.com/b/http://www.radiofarda.com/content/f7_how_to_use_psiphon3/24381870.html
کافی بود یا بازم بگم ...

باران پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:23 ق.ظ

سلام. من یکسال از این نرم افزار استفاده میکنم اما دو هفته ای هست خیلی زیاد شارج کم میکنه. من با خط ایرانسل کانکت میشم. هر چی آپدیت کردم فایده نداشت . این نسخه را هم دانلود کردم و نصب کردم رو گوشی میگه نوع فایل پشتیبانی نشده. لطفا راهنمایی کنید . علت اینکه اینقدر شارج کم میکنه چیه؟

سلام دوست عزیز
شما برای کاهش هزینه ناشی از استفاده از اینترنت باید از بسته های افزایشی اینترنتی ایرانسل استفاده کنید که بشرح ذیل می باشند
بسته 24 ساعته اینترنت : کد فعال سازی :#1*1*7*3*140* : قیمت 1000 تومان
بسته 7 روزه : #2*1*7*3*140* : قیمت 4000 تومان
بسته 30 روزه : #3*1*7*3*140* : قیمت 10000 تومان
بسته به میزان مصرف اینترنت خود یکی از بسته های بالا را فعال نمایید و از اینترنت استفاده نمایید تا هزینه های شما کاهش یابد
مدل گوشی خود را برای ما ارسال نماییید تا نسخه مخصوص گوشیتان را برایتان ارسال نماییم
موفق باشید

میلاد دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:46 ب.ظ

سلام من دانلود کردم ولی تو گوشی خونده نمیشه مینویسه نوع فایل پشتیبانی نشد نمیدونم بایدچه کارکنم؟؟لطفا کمک کنید!!!!!! ؟لطفا جواب سوال هارو به ایمیلم ارسال کنید!!!!!

سلام کاربر گرامی
لطفا نسخه جدید را دانلود نمایید و اگر مشکل شما بر طرف نشد مدل گوشی خود را اعلام نمایید تا نسخه متناسب با گوشی شما را برایتان ایمیل نماییم .

farnaz چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:56 ب.ظ

salam man barname ro download kardam o rikhtam tu gushim ama suportesh nemikone ,dar surati ke shoma neveshtid makhsuse gushihaye corby hast ama bazam suport nemikone
mamnun misham age komakam konid

سلام کاربر گرامی
به نکات زیر توجه نمایید و در صورتی که مشکل شما حل نشد اعلام نمایید تا نسخه موجود در سایت را به روز نماییم
1. فایل را از حالت که خارج نمودید حتما دو فایل جر و جد را داخل یک پوشه قرار داده و سپس به گوشی خود انتقال و اقدام به نصب نمایید
2. نسخه جدید را که در سایت قرار داده شده است امتحان نمایید
موفق باشید

بهار جمعه 10 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:32 ب.ظ http://LAID-BACK.BLOGFA.COM

سلام نرم افزار رو دانلود کردم ولی تو گوشیم پشتیبانی نمیشه مدلش هم سامسونگ GT-S3653است لطفا راهنمایی کنید/ممنون میشم اگه تو نظرات وبلاگم بنویسین

ریحانه سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:57 ب.ظ http://ghaf22.blogfa.com

سلام گوشی من سامسونگ کربی تو هستش با پی سی نیمبازو دانلود کردم اما نمیدونم چجور بریزم رو گوشیم چون کپی نداره تو گزینه هاش..میشه تو وبم جواب بدید چیکارش کنم؟..

s پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:59 ب.ظ

manam nemidoonam chetor roo gooshim azash estefade konam mishe vase manam imail konid lotfan

شیرین جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:21 ق.ظ

سلام. من این نرم افزارو دانلودش کردم ولی مینویسه نوع فایل پشتیبانی نشد. مدل گوشیم:سامسونگ کوربی.

سلام کاربر گرامی
لطفا پس از دانلود هردو فایل Jar , Jad را داخل یک پوشه قرار داده و به داخل گوشی خود منتقل نمایید و سپس اقدام به نصب فایل Jar نموده و پس از آن فایل Jad را نصب نمایید تا مشکل شما بر طرف شود
با تشکر

دنیز یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 06:15 ب.ظ

SLM ME RIKHTAM AMA MIZANE NOE FAIL POSHTIBANI NISHODE.MODELE GUSHIM CORBI2

سلام کاربر گرامی
لطفا ابتدا اقدام به نصب فایل Jar نمده و سپس فایل JAD را نصب نمایید و اگر مشکل شما بر طرف نشد به آدرس http://www.nimbuzz.com/en/ مراجعه و نسخه مربوطه را دانلود فرمایید
با تشکر

joza شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:52 ق.ظ

سلام
من این نرم افزار رو دانلود کردم ... ولی با یوزرم نمی تونم آن شم .. میگه یوزرو پسوردت اشتباهه !

حتما باید با استفاده از همین نرم افزار یوزر بسازم ؟ نمیشه از یوزرایی که با pc لوگین میشدم ، استفاده کنم ؟

سلام کاربر گرامی
شما میتونید از یوزر های که با پی سی ساخته اید نیز استفاده کنید لطفا در ساعات دیگر امتحان نمایید گاهی اوقات به دلیل شلوغی سرور سایت نیمباز این مشکل پیش می آید و یا نرم افزار را پاک و دوباره نصب نمایید
با تشکر

Ali شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:23 ب.ظ

سلام...باتشکر از مطالب جالبتون...ما وقتی برنامه ی نیمبازو تو گوشی سامسونگ کوربی2 مون نصب کردیم و وقتی که خواستیم حساب کاربری ایجاد کنیم...ارور میداد و میگفت که نام کاربری باید بین 3 تا 64 حرف باشد که اسم کاربری ما هم بین3و64بود...سریعا جواب بدین...ممنونم.

سلام کاربر گرامی
توجه کنید که هنگام ایجاد نام کاربری فقط از متن و عدد استفاده کنید و نام های دیگر را نیز امتحان کنید اگر مشکل شما مرتفع نشد یک بار با رایانه به سایت نیم باز مراجعه و یک حساب ایجاد نمایید و سپس با گوشی از آن استفاده نمایید

soosan شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 02:53 ب.ظ http http://asemanblue.blogfa.com

سلام تو رو خدا اگه میشه بگین چطور استفاده کنم تو وبلاگم تو قسمت نظرا بگید ممنون میشم دانلود کردم چطور تو گوشیم بریزم باتشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد