دانلود رایگان - MAX3

دانلود رایگان - MAX3

بر روی تبلیغات سایت کلبک نمایید شاید چندر غاز پول هم گیر ما بیاد ...
دانلود رایگان - MAX3

دانلود رایگان - MAX3

بر روی تبلیغات سایت کلبک نمایید شاید چندر غاز پول هم گیر ما بیاد ...

دانلود مجموعه فوق العاده زیبای آیکون های مختلف و کاربردی

اینبار برای شما کاربران عزیز  ، مجموعه  جدیدی از زیباترین آیکون های مختلف را آماده دانلود کرده ایم .

این مجموعه شامل آیکون هایی با فرمت PNG و با وضوح نمایش 250*250 می باشد که هم اکنون می توانید این مجموعه زیبا را به صورت رایگان دانلود کرده و  از آن لذت ببرید.



ادامه مطلب ...

دانلود رایگان مرورگر کاملا فارسی وب نما برای گوشی های جاوا

امروز برای شما کاربران عزیز نسخه جدید مرورگر کاربردی وب نما (Web Nama Browser Persian) که تحت جاوا می باشد را  آماده دانلود کردیم.

این مرورگر کاملا فارسی بوده و استفاده از آن بسیار آسان و راحت می باشد. این نرم افزار با فرمت جاوا بوده و قابل نصب بروی اکثر گوشی هایی که از پلتفورم جاوا پشتیبانی میکنند می باشد.



ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار ا Autorun Virus Remover v3.0

یکی از ویروس های رایج که به سرعت توسط حافظه های قابل حمل بر روی رایانه تکثیر می شود ویروس مشهور  autorun.inf می باشد. در هنگامی که فلاش دیسک خود را به رایانه متصل می کنید ویروس به راحتی و با سرعت بسیار زیاد بر روی رایانه شما تکثیر شده و در تمامی درایو های شما فایلی به نام autorun.inf ساخته که با کلیک بر روی هر کدام از این درایوها ویروس اجرا می شود. علائمی شامل - کند شدن سیستم باز نشدن Task Manager ، پنهان شدن گزینه Folder Options و... 

 شما با نصب این نرم افزار می توانید از ورود این ویروس به سیستم خود جلوگیری و یا در صورت ورود آن را از بین ببرید. 



ادامه مطلب ...

دانلود نسخه جدید نرم افزار Internet Download Maneger 6.10 Final

Internet Download Manager یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود می باشد. شتاب دهنده دانلود این دانلود منیجر یکی از بی رغیب ترین ها می باشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید.


 نرم افزار اینترنت دانلود منیجر 6.10 

ادامه مطلب ...

دانلود بازی محبوب پرندگان خشمگین با فرمت جاوا برای موبایل

بازی بسیار جذاب پرندگان خشمگین Angry Birds که یکی از جذابترین و محبوب ترین بازی گوشی های آندروییدی و کامپیوتری  محسوب می شود که با استقبال بی نظری هم روبرو شد. پس از استقبال بی نظری از این بازی در سرتا سر جهان این بار این بازی بسیار جذاب برای گوشی های جاوا نیز منتشر شد.


ادامه مطلب ...

دانلود بازی برج سازی با فرمت جاوا - Tower Bloxx Deluxe 3D Java

با استفاده از این بازی مهیج و زیبا می توانید آسمان خراش های بلند و بزرگ را ایجاد نمایید و شروع به شهر سازی نمایید .


ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار ایران پلاک با فرمت جاوا - Iran Pelak Java

 در سیستم جدید پلاک گذاری خودرو ها برای هر استان و شهرستان از یک عدد مخصوص استفاده می شود که نشان گر آن استان است. به وسیله این نرم افزار شما می توانید از شماره مخصوص هر استان مطلع شوید و این نرم افزار  جاوا بوده و بر روی اکثر گوشی هایی که از پلتفورم جاوا پشتیبانی می کنند قابل نصب و اجرا می باشد. دانلود در ادامه مطلب...


ادامه مطلب ...