دانلود رایگان - MAX3

دانلود رایگان - MAX3

بر روی تبلیغات سایت کلبک نمایید شاید چندر غاز پول هم گیر ما بیاد ...
دانلود رایگان - MAX3

دانلود رایگان - MAX3

بر روی تبلیغات سایت کلبک نمایید شاید چندر غاز پول هم گیر ما بیاد ...

دانلود نرم افزار ساخت تصاویر زمینه مخصوص گوشی های سامسونگ کوربی

این بار برای شما کاربران عزیز Max3 نرم افزار ساخت تصاویر زمینه سه تیکه مخصوص سامسونگ کوربی را آماده دانلود کرده ایم . همانطور که میدانید گوشی ها کوربی دارای تصاویر زمینه مخصوصی میباشند که دارای سه تکه مساوی میباشند که با استفاده از این نرم افزار کم حجم میتوانید به راحتی تصاویر دلخواه خود را برای کوربی خود به ارمغان بیاورید 

توضیحات بیشتر ودانلود در ادامه مطلب ...



ادامه مطلب ...

دانلود مجموعه جدید تصاویر زمینه مخصوص سامسونگ کوربی - سری دوم

این بار برای شما کاربران عزیز max3 سری جدیدی از بهترین تصاویر زمینه مخصوص گوشی های سامسونگ کوربی آماده دانلود کرده ایم که شامل مجموعه ای بسیار زیبا شامل 17 تصویر زمینه متنوع برای گوشی ها کوربی می باشد .

توضیحات بیشتر و دانلود در ادامه مطلب ...




ادامه مطلب ...

دانلود رایگان بازی جذاب و زیبای Fruit Ninja (نینجای میوه) - جاوا

آخرین به روز رسانی : نسخه مخصوص گوشی های لمسی و سامسونگ کوربی اضافه گردید.

این بار برای شما کاربران عزیز Max3 بازی فوق العاده زیبا و جذاب Fruit Ninja را برای گوشی های جاوا آماده دانلود کرده ایم که این بازی یک بازی بسیار زیبا و پرهیجان بوده که در نقش یک نینجا به ماجراجویی های بسیاری می پردازید. این بازی که جدیدا برای گوشی های جاوا ساخته شده گرافیک بسیار مناسبی دارد و هم اکنون شما کاربران عزیز Max3 می توانید آخرین نسخه بازی Fruit Ninja را با فرمت جاوا و در ابعاد 128×160 , 176×220 , 240×320 به صورت رایگان دانلود نمایید . 

توضیحات بیشتر و دانلود در ادامه مطلب ...

ادامه مطلب ...

دانلود نسخه جدید و فارسی مرورگر UC Web Browser 8.5.0.158 Java

این بار برای شما کاربران عزیز Max3 نسخه جدید و فارسی مرورگر قدرتمند UC Web Browser 8.5.0.158 را برای گوشی های لمسی - غیر لمسی و نسخه مخصوص سامسونگ کوربی را آماده دانلود کرده ایم که یکی از سریعترین و پر طرفدارترین مرورگر های تلفن همراه در بین کاربران  است که دارای مدیریت دانلود قدرتمند و سریعی نصبت به مرورگر های دیگر می باشد.(توضیحات بیشتر و دانلود در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...

دانلود رایگان نسخه جدید آنتی ویروس avast مخصوص گوشی های آندروید

این بار برای شما کاربران عزیز Max3 یک آنتی ویروس قدرتمند با نام آنتی ویروس avast، را برای سیستم عامل آندروید آماده دانلود کرده ایم که امنیت را تمام و کمال برای گوشی شما فراهم می آورد. این آنتی ویروس با اسکن تمامی اطلاعات از حافظه گوشی و SD card، تمامی فایل های مشکوک شما را بررسی و در صورت نیاز حذف خواهد کرد. همچنین میتواند Worm ها یا حتی Spyware ها را نیز شناسایی کند. از قابلیت های این آنتی ویروس، اسکن SMS ها، گالری، لیست مخاطبان و اطلاعات داخلی سیم کارت است.

توضیحات بیشتر ودانلود در ادامه مطلب ... 



ادامه مطلب ...