دانلود رایگان - MAX3

دانلود رایگان - MAX3

بر روی تبلیغات سایت کلبک نمایید شاید چندر غاز پول هم گیر ما بیاد ...
دانلود رایگان - MAX3

دانلود رایگان - MAX3

بر روی تبلیغات سایت کلبک نمایید شاید چندر غاز پول هم گیر ما بیاد ...

دانلود نرم افزار روتوش صورت و تصاویر - PhotoInstrument v4.5

 این نرم افزار در حقیقت یه گریمور حرفه ای برای ویراستارهای تصاویر است. ابزاری که در مورد آن صحبت می کنیم PhotoInstrument نام دارد. نرم افزاری بسیار کم حجم که در نوع خود تقریبا کم نظیر و یا حتی بی نظیر است. از جهاتی این نرم افزار بسیار ساده است اما از جهت دیگر استفاده از آن هم فوق العاده آسان است. تنها با انتخاب تصویر مورد نظر و سپس انتخاب براش مناسب می توان تصویری با نهایت خلاقیت را بدست آورد. در PhotoInstrument قابلیت ویرایش، روتوش، نقاشی و ساخت تصاویری که به نظر برسد به دست یک عکاس حرفه ای گرفته شده است، وجود دارد. 


ادامه مطلب ...

دانلود رایگان نرم افزار نیازمندی ها - جاوا

نرم افزار نیازمندی همراه ، برنامه ای کاربردی است که به شما امکان دسترسی روزانه به بیش از ۲۰۰۰۰ آگهی از تمامی نقاط ایران را میدهد .

این آگهی ها در گروه هایی همچون :استخدام ، اتومبیل ، مالی و اداری ، لوازم ورزشی ، موبایل ، کامپیوتر و … دسته بندی شده اند .

 

ادامه مطلب ...

فایرفاکس 11 منتشر شد + لینک دانلود

موزیلا نسخه جدید مرورگر محبوب و متن‌باز فایرفاکس را منتشر کرد. در نسخه 11 فایرفاکس چند تغییر در رابط کاربری مرورگر ایجاد شده و چند بهبود فنی نیز در پشت پرده اعمال گردیده است. 

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار بازیابی اطلاعات از روی مموری کارت ها

CardRecovery ابزاری مفید برای بازگردانی فایلها از روی مموری کارت های دیجیتال می باشد . این نرم افزار می تواند فایلهای از بین رفته ، حذف شده  و حتی تصاویری را که بر اثر فرمت کردن مموری از بین رفته اند را بازیابی کند این نرم افزار با پشتیبانی از اکثر مموری کارت های دیجیتال نظیر SmartMedia ، Compact Flash CF ، Secure Digital Card SD ، Memory Stick ، MicroDrive ، xD Picture Card ، Multimedia Card MMC و بسیاری دیگر می تواند تمامی اطلاعات مورد نظر شما نظیر تصاویر ، فایلهای مولتی مدیا و … را به طور کامل ریکاوری کند . این برنامه با استفداه از تکنولوژی اختصاصی جست و جوی خود با نام SmartScan می تواند تمامی فایلهای ممکن حذف شده را که سایر نرم افزار های مشابه قادر به بازیابی آنها نیستند برگرداند .


ادامه مطلب ...

کتاب آموزش کامل ویندوز سون به همراه تصویر - 7 Windows

آموزش کامل ویندوز سون به همراه تصویر برای عزیزانی که می خواهد کار با ویندوز سون را حرفه ای یاد بگیرند .

ادامه مطلب ...

دانلود رایگان نرم افزار گوگل پلاس - Google Plus Java

+ Google نسخه جدیدی از نرم افزار قدرتمند گوگل می باشد گوگل پلاس نام ابزار جدید گوگل است که به تازگی منتشر شده و بسیار شبیه به شبکه اجتماعی فیس بوک است و عده ی بسیار زیادی بر این باور هستند که گوگل قصد رغابت با فیس بوک را دارد اما خود گوگل اعلام کرده که هیچ گاه نمی تواند حتی رغیبی برای فیس بوک باشد و تنها هدف از گوگل پلاس ارائه خدمات بیشتر برای کاربران استدر گوگل پلاس می توانید یک پروفایل بسازید و عکس ها و ویدیوهای خود را به اشتراک بگذارید ، دوستان زیادی پیدا کرده و با آن ها چت کنید و....پس اگر می خواهید گوگل پلاس را در گوشی های  خود تجربه کنید هم اکنون می توانید آن را از سایت Max3 دانلود کنید.


ادامه مطلب ...

دانلود رایگان کتاب تصویری آموزش Word 2007 به زبان فارسی

آموزش تصویری Word 2007 به زبان فارسی 

ساختن سند ، جایگزینی متن در سند ، مخفف کردن عبارات ، تصحیح خطا , تغییر ظاهر متن ، نمایش یک متن ، فرمت کردن متن در تایپ ورد ۲۰۰۷ , تغییر شکل پاراگراف ، ساختن و اصلاح لیست ، تغییر شکل یک سند , استفاده از الگوها ، تغییر روش نمایش سند ، style ، ایجاد متن سر صفحه , ایجاد متن پا صفحه ، شماره گذاری صفحات ، استفاده از theme در ورد ۲۰۰۷ , پیدا کردن معانی و مترادف کلمات ، تصحیح و پاک کردن سند ، چاپ اسناد , و دهها مطلب مورد نیاز دیگر را می توانید در این کتاب بیابید. شما می توانید این کتاب را رایگان از سایت Max3 دانلود کنید.

ادامه مطلب ...