دانلود رایگان - MAX3

دانلود رایگان - MAX3

بر روی تبلیغات سایت کلبک نمایید شاید چندر غاز پول هم گیر ما بیاد ...
دانلود رایگان - MAX3

دانلود رایگان - MAX3

بر روی تبلیغات سایت کلبک نمایید شاید چندر غاز پول هم گیر ما بیاد ...

دانلود نرم افزار یاهو مسنجر مخصوص گوشی های سامسونگ کوربی

بدون شک شما هم یکی از کاربران سرویس یاهو مسنجر (Yahoo Messenger) می باشید ، اما برای استفاده از سرویس چت این شرکت در موبایل ، همواره از نرم افزار هایی که توسط شرکت یاهو ساخته نشده بودند استفاده می کردید ، این بار Max3 قصد دارد برای شما نسخه اختصاصی یاهو ویژه گوشی های سامسونگ کوربی  را برای شما کاربران عزیز قرار دهیم که علاوه بر گوشی های سامسونگ کوربی بر روی اکثر گوشی هایی که از پلتفورم جاوا پشتیبانی می کنند قابل نصب و اجرا می باشد و با این نرم افزار به راحتی بتوانید با گوشی موبایل خود از سرویس یاهو استفاده کنید و چت کنید، و یا پست الکترونیکی خود را چک کنید.

توضیحات بیشتر و دانلود در ادامه مطلب ...


ادامه مطلب ...

دانلود کتاب سخنان دکتر شریعتی برای موبایل های جاوا

دکتر علی شریعتی در دوم آذر ماه سال 1312 در روستای کوچک و کویری کاهک از توابع مزینان در نزدیکی سبزوار به دنیا آمد. وی سه هفته بعد از ورود به ساوتهمپتون (Southampton) انگلستان، به طرز مشکوکی از دنیا رفت. دلیل رسمی مرگ وی حمله قلبی اعلام شد. دکتر شریعتی وصیت کرده بود که وی را در حرم امام رضا (ع) در مشهد دفن کنند، ولی به علت مخالفت رژیم شاه در خاکسپاری جسدش در ایران ، در شهر دمشق به خاک سپرده شد.

توضیحات بیشتر و دانلود در ادامه مطلب ...


ادامه مطلب ...

عرضه نسخه نهایی مرورگر اینترنتی Opera 12 + لینک دانلود

شرکت نروژی Opera ساعتی قبل نسخه نهایی ورژن 12‪.‬00 مرورگر اینترنتی خود را عرضه کرد. کاربرانی که مرورگر اپرا را روی سیستم خود نصب دارند، به طور خودکار پیام آپدیت را دریافت می کنند و اگر هم می خواهید همین الان مرورگر خود را به روز رسانی کنید به منوی Opera و Help و در نهایت Check for Update بروید و کسانی هم که می خواهند مرورگر جدید Opera را تجربه کنند می توانند در ادامه مطلب آن را دانلود کنند . 

توضیحات بیشتر و دانلود در ادامه مطلب ...


ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار نمایش ساعت گوشی های HTC بر روی Desktop

یکی از بارزترین نشانه های گوشی های تلفن همراه

 HTC ، نوع نمایش زمان و وضعیت آب و هوا بر روی صفحه نمایش آنهاست که همواره دارای یک مدل خاص بوده و یکی از جذابیت های رابط کاربری این گوشی های تلفن همراه بشمار می رود. اما با استفاده از نرم افزار HTC Home می توانید این جذابیت را به دسکتاپ ویندوز خود بیاورید. این نرم افزار کوچک قابلیت نمایش تاریخ ، ساعت و وضعیت آب و هوا را بر روی دسکتاپ شما با ظاهری مشابه گوشی های HTCفراهم می کند. می توانید آن را با توجه به شهر خود تنظیم کنید تا شما را بصورت آنلاین از آخرین وضعیت آب و هوا و همچنین وضعیت جوی در روزهای آتی مطلع کند.

دانلود نرم افزار و توضیحات بیشتر در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...

دانلود جدیدترین نسخه فلش پلیر - Flash Player 11.3.300.257

حتما بسیاری از شما با سایتهایی مواجه شده‌اید، که داری محتوای فلش بوده و مجبورید برای مشاهده آنها  برنامه Flash Player را دانلود و نصب نمایید.در کنار مشاهده سایتهایی با محتوای فلش، اجرای بسیاری از نرم‌افزارهایی هم که در آنها از انیمیشنهای فلش استفاده شده است و یا برای بازیهای فلش نیز باید فلش پلیر را نصب کنید.
در حال حاضر آخرین نسخه فلش 11.3.300.257 می باشد و برخلاف سایر نسخه های قبلی فلش پلیر ۱۱، در ورژن ۱۱.۳ نسخه های ۳۲ و ۶۴ بیتی باهم ادغام شده و به هنگام نصب، نسخه متناسب با سیستم شما نصب خواهد شد. 

( توضیحات بیشتر  و دانلود در ادامه مطلب...)


ادامه مطلب ...

دانلود بازی حمله پنگوئن های دیوانه با فرمت جاوا - Crazy Penguin

آخرین تغییرات 91/3/25 : نسخه مخصوص گوشی های لمسی نیز اضافه شد

Crazy Penguin Assault یا بازی پنگوئن های دیوانه نام یک بازی بسیار زیبا و جذابی می باشد که برای موبایل هایی با فرمت جاوا طراحی و ساخته شده است. این بازی بر روی اکثر گوشی هایی با پلتفورم جاوا و همچنین گوشی های لمسی و همچنین سامسونگ کوربی قابل نصب و اجرا می باشد. 

توضیحات بیشتر و دانلود در ادامه مطلب...


ادامه مطلب ...

دانلود کتاب الکترونیکی اس ام اس بارون 3 - SMS Baroon Java

این بار برای شما کاربران عزیز Max3  کتاب الکترونیکی اس ام اس بارون با فرمت جاوا را که شامل مجموعه ای از صدها پیامک در موضوعات مختلف شامل:

  •  عاشقانه          
  •  غمگین
  •  مذهبی
  •  جملات و شعرهای زیبا
  •  پـ نـ پـ
  •  سرکاری
  •  تولد و ازدواج
  • و ...
                                                 

می باشد را آماده دانلود کرده ایم که با مراجعه به ادامه مطلب میتوانید این کتاب الکترونیکی زیبا را دانلود نمایید.



ادامه مطلب ...