دانلود رایگان - MAX3

دانلود رایگان - MAX3

بر روی تبلیغات سایت کلبک نمایید شاید چندر غاز پول هم گیر ما بیاد ...
دانلود رایگان - MAX3

دانلود رایگان - MAX3

بر روی تبلیغات سایت کلبک نمایید شاید چندر غاز پول هم گیر ما بیاد ...

دانلود نسخه جاوای بازی جدید پرندگان خشمگین Angry Birds Star Wars

این بار برای شما کاربران عزیز Max3 نسخه جاوا بازی فوق العاده زیبای پرندگان خشمگین نسخه جنگ ستارگان (Angry Birds Star Wars) را آماده دانلود کرده ایم که بر روی اکثر گوشی های جاوا با ریزولیشن 320*240 قابل نصب و اجرا میباشد. داستان بازی زیبای Angry Birds Star Wars در فضا پیش می رود و دارای شخصیت های جدید از پرندگان که یکی از دیگری خشمگین تر و قدرتمند تر است. 

توجه : این بازی مخصوص گوشی های غیر لمسی (non Touch) می باشد ولی بر روی گوشی های لمسی که دارای صفحه کلید مجازی میباشند نیز قابل اجرا می باشد.

 توضیحات بیشتر و دانلود در ادامه مطلب...


ادامه مطلب ...

دانلود بازی فوق العاده زیبای تانک 210 برای گوشی های جاوا - Tank

این بار برای شما کاربران عزیز Max3 یک بازی فوق العاده زیبا و استراتژیک با نام Tank 2010 را آماده دانلود کرده ایم.این بازی جالب که تقریبا استراتژیک است و با فرمت جاوا تهیه شده ، بر روی تمامی گوشی های جاوا با ریزولیشن 320*240 که جاوا را پشتیبانی میکنند قابل نصب می باشد 

توجه : این بازی مخصوص گوشی های غیر لمسی (non Touch) می باشد ولی بر روی گوشی های لمسی که دارای صفحه کلید مجازی می باشند نیز قابل اجرا میباشد.

توضیحات بیشتر و دانلود در ادامه مطلب ...


ادامه مطلب ...

حذف فایل های تکراری با نرم افزار Moleskinsoft Clone Remover 3.4

حتما شما هم پوشه ها و فایل های زیادی در در داخل هارد دیسک رایانه خود دارید که که تعدادی از این فایل ها ممکن است تکراری باشد. و همین امر باعث اشغال بی مورد فضای هارد دیسک رایانه تان می شود، و بهتر است آن ها را از روی هارد حذف کنید. برای این کار می توانید از نرم افزار Moleskinsoft Clone Remover استفاده کنید. این برنامه یک محصول نرم افزاری برای پیدا کردن فایل های تکراری سیستم است. به کمک این نرم افزار قادر خواهید بود فایل های تکراری موجود در کامپیوتر خود را پیدا کنید و قابلیت شناسایی فایل هایی فشرده RAR و آرشیو فایل های فشرده، فایل های تصویری و عکس، موسیقی (MP3) و دیگر فایل ها
توضیحات بیشتر و دانلود در ادامه مطلب ...


ادامه مطلب ...

ایجاد قاب های زیبا برای تصاویر با نرم افزار کم حجمAMS Software

این بار برای شما کاربران عزیز Max3 نرم افزاری برای ایجاد افکت و فریم های زیبا بر روی تصاویر را آماده دانلود کرده ایم .  این نرم افزار AMS Software Framing Studio نام دارد که این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است تا به راحتی بتوانند عکس های دیجیتالی خود را ویرایش بر روی آن ها جلوه و قاب (فریم) اصافه نمایند و یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار پشتیبانی از فرمت های معروف تصویر همچون JPEG، BMP، Ico، WMF، EMF، PNG پشتیبانی می کند.

توضیحات بیشتر و دانلود در ادامه مطلب ...


ادامه مطلب ...

دانلود بازی Gt racing نسخه مخصوص گوشی های لمسی و سامسونگ کوربی

این بار برای شما کاربران عزیز max3 نسخه تمام لمسی بازی جذاب و فوق العاده زیبای مسابقات رانندگی Gt racing مخصوص گوشی های سامسونگ کوربی و سایر گوشی های لمسی با رزولیشن 320*240 را آماده دانلود کرده ایم که این بازی یکی از بازی های بسیار زیبای موبایل می باشد که دارای محیطی جذاب و سرگرم کننده می باشد که میتواند شما را ساعت ها سرگرم کند و دارای گرافیکی مناسب می باشد . 

توضیحات بیشتر و دانلود در ادامه مطلب ... 


ادامه مطلب ...

دانلود بازی Asphalt 4 نسخه مخصوص گوشی های لمسی و سامسونگ کوربی

این بار برای شما کاربران عزیز max3 نسخه تمام لمسی بازی جذاب و فوق العاده زیبای Asphalt 4 مخصوص گوشی های سامسونگ کوربی و سایر گوشی های لمسی با رزولیشن 320*240 را آماده دانلود کرده ایم که بازی Asphalt 4 یکی از بازی های بسیار زیبای موبایل می باشد که دارای محیطی جذاب بوده و دارای گرافیکی مناسب می باشد . 

توضیحات بیشتر و دانلود در ادامه مطلب ... 


ادامه مطلب ...

دانلود نسخه جدید مرورگرUC Browser با پشتیبانی کامل از زبان فارسی

UC Browser از سال 2004 فعالیت خود را شروع کرده و هم اکنون در 150 کشور دنیا دارای سرور هست. مرورگر UC Browser یکی از بهترین مرورگرهای ارائه شده برای موبایل می باشد ، که خوشبختانه کمپانی UC در ارائه جدید خود یعنی نسخه 8.7.1.234 UC ورژن کاملا فارسی  مرورگر خود را برای فارسی زبانان نیز منتشر کرده است . .

این مرورگر اینترنت برای تمام پلتفرم ها نظیر اندروید , آیفون, ویندوز فون , سیمبین و جاوا طراحی شده که در ادامه مطلب نسخه مربوط به گوشی خود را دانلود نمایید. 

ثوضیحات بیشتر و دانلود در ادامه مطلب ...


ادامه مطلب ...