دانلود رایگان - MAX3

دانلود رایگان - MAX3

بر روی تبلیغات سایت کلبک نمایید شاید چندر غاز پول هم گیر ما بیاد ...
دانلود رایگان - MAX3

دانلود رایگان - MAX3

بر روی تبلیغات سایت کلبک نمایید شاید چندر غاز پول هم گیر ما بیاد ...

چهره 20 سال آینده خود را با نرم افزار Prophecy Master ببینید

این بار برای شما کاربران عزیز Max3 نرم افزار Prophecy Master را آماده دانلود کردیه ایم که  Prophecy Master نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن  می توانید تصویر خود در ۲۰ سال بعد در آینده را مشاهده کنید. به کمک این نرم افزار کاربران به راحتی می توانید تنها با وارد نمودن تصویر چهره خود به برنامه و یک کلیک این کار را انجام دهید .

توضیحات بیشتر و دانلود در ادامه مطلب ...


این نرم افزار با استفاده از تکنیک های گرافیکی موجود در خود به راحتی تصویر مورد نظر را ۲۰ سال پیرتر از آنچه که اکنون است می نماید. استفاده از این نرم افزار به راحتی برای همه کاربران امکان پذیر می باشد زیرا این نرم افزار از گزینه ای برای انجام تنظیمات برخوردار نمی باشد. 

نحوه کرک : نرم افزار را نصب و سپس تمام محتویات پوشه کرک را به محل نصب نرم افزار انتقال دهید و سپس نرم افزار را اجرا و با استفاده از سریال نامبر پوشه کرک نرم افزار را ریجستر کنید .


حجم فایل : 6.56 مگابایت

رمز فایل فشرده : www.max3.blogsky.com


دانلـــــود

نظرات 1 + ارسال نظر
mahtab جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:36 ب.ظ

salam az koja bayd ramze username va license ro biarim ? khaheshan montazere javabeton hastam kheili barnameye bahalie

سلام کاربر گرامی
پس از دانلود نرم افزار آن را از حالت فشرده خارج نمایید (رمز فایل فشرده : www.max3.blogsky.com) و سپس اینترنت را قطع کنید و نرم افزار را نصب نمایید پس از نصب نرم افزار را ببنید و سپس محتویات پوشه کرک را که همراه نرم افزار ارائه شده به محل نصب نرم افزار انتقال دهید و سپس نرم افزار را اجرا و بر روی ریجستر کلیک کنید و باستفاده از یوز و پسورد داخل پوشه سریال نرم افزار را ریجستر نمایید
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد